Ogólne - SMP 2012
DL - 2012-03-19, 19:49
Vex - 2012-03-19, 22:01
Osobiście, to mi się podoba najbardziej. Zaproponowany "niebieski" layout jest dla mnie zbyt rażący i zdecydowanie odbiegający estetyką od tego co wkleił Wodzu.
Andrzej Moskal - 2012-03-20, 07:39
Z Jantarem o niebo lepiej
chiciaż dla mnie to zdjęcie w tle nie jest profesjonalne
Bardzo proszę o wiecej opinii
Złośnica - 2012-03-23, 10:15
Skoro potrzeba więcej opinii to też się wypowiem. Ten projekt z Jantarem wg. mnie najbardziej oddaje charakter naszego lotniska i jest dynamiczny, natomiast to kremowe/beżowe/brązowe tło zupełnie do mnie nie przemawia, podobnie jak te twarde krawędzie obrazka, o których wcześniej pisał Wodzu. Jak dla mnie projekt z Jantarem byłby the best, gdyby poprawić właśnie tło (jasno niebieski/zielony) i złagodzić krawędzie.
Andrzej Moskal - 2012-03-23, 14:19
Z uwagi na różne uwagi
proponuję kontynuację tematu obecnego i innych związanych z SMP 2012 na forum logowanym
- zaangażowanie i wszystkie cenne uwagi mile widziane
Lukasz Pantula - 2012-05-24, 09:35 Temat postu: Licencje sportowe Hej,
Przypominam, że aby wziąć udział w KZS w ramach SMP 2012 trzeba mieć licencję sportową. Sprawdzałem dziś na wykazie i w naszym aeroklubie takich licencji jest tylko 6 (Ja, Marian, Darek Czech, Karol, Henio M oraz Prezes). Proponuję nie czekać do ostatniej chwili (mam nadzieję, że jeszcze się ktoś zgłosi od nas).
Pzdr
Vex - 2012-05-24, 10:05
Heja,
z tego co wiem to udział w zawodach limituje również wymagany nalot bodajże 150 godzin (?) i może stąd tyle licencji, a nie więcej.
yacek - 2012-05-24, 11:00
Wersja jaką słyszałem to: licencja sportowa, nalot 150h, przeloty 1000km
Marian - 2012-05-24, 11:07
A ja słyszałem, że trzeba mieć 5.000 godzin nalotu, 75 lat, zgodę obojga rodziców i 1.000.000 przelecianych kilometrów...
Chłopaki - bez szaleństw. Wymóg formalny to Srebrna Odznaka, PL(G). Czasem organizator zawodów domaga się przynajmniej jednego przelotu w sezonie (100 km). I tyle.
Vex - 2012-05-24, 11:22
No niestety właśnie po rozmowie z naszym organizatorem usłyszałem wymagania takie jak wymienił Jacek :(
Marian - 2012-05-24, 11:41
No to jedyne wyjście, to latać Jak tylko będzie czym... Z Łukaszem oferujemy trening w powietrzu na przelotach
yacek - 2012-05-24, 13:03
Chętnie się dołączę do treningu w takim razie :)
DL - 2012-05-24, 19:14
Tym razem Marian nie ma racji.
Wymogi formalne określa ten dokument: http://komisja.szybowce.p...acji-zawodnikow a konkretnie kpt. 3.1.2 oraz kpt. 3.2.1 odnośnie Mistrzostw Polski.
Nie są określone formalne wymogi dotyczące nalotu w sezonie co nie oznacza że właściciel sprzętu nie może takich wprowadzić. W naszym przypadku właściciel sprzętu wprowadza takie wymogi. Wynoszą one: minimum 30 lądowań w sezonie w tym nie mniej jak 15 na szybowcu na którym startuje.
W przypadku jeśli będziemy mieli więcej chętnych do udziału w zawodach (spełniających warunki) niż dostępnego sprzętu udział wezmą piloci z większą ilością lądowań oraz nalotu w sezonie.
I wszystko jasne
Marian - 2012-05-24, 19:45
Marian nie zawsze ma rację, ale jako osobnik, który, bez specjalnych wyróżnień co prawda, ukończył profil mat-fiz, ma podstawową wiedzę na temat równań matematycznych, a wiedza ta prowadzi do następującego wniosku na dzisiaj: ilość zawodników, którym właściciel sprzętu jakim jest ASW może zezwolić na start w zawodach wynosi:
1/ założenie pierwsze - formalistyczne: "0" (nie ma sprzętu, na którym można zezwolić na wykonanie jakichkolwiek lotów),
2/ założenie drugie - czysto matematyczne: "1" (jeżeli chętnych jest więcej niż dostępnego sprzętu ... Najbliższą liczbą całkowitą większą od zera jest jeden).
W najbliższy weekend zapewne nie będzie szansy rozpocząć rywalizacji o sprzęt, tak więc pytanie, czy zasadne jest trucie środowiska spalinami w drodze z W-wy do Turbi i z powrotem... No chyba, że w obu powyższych przypadkach, jeszcze przed weekendem, uda się zmienić zero z założeń na jakąkolwiek liczbę całkowitą od zera większą...
Piotr Chuchmała - 2012-05-24, 21:25
ja co prawda mat fizu nie kończyłem, ale to powyższe założenie "matematyczne" jakoś do mnie nie przemawia...
Jak dla mnie wygląda to tak:
IF ilość szybowców = 0 THEN dalsze rozważania są bezsensowne
END IF
|
|
|